Picasso protagonista. Viñetas no cómic español contemporáneo.

Visita-obradoiro

INSCRICIÓN

Aberta

DENDE

28-02-2024

ATA

20-05-2024

Co gallo dos 50 anos da morte de Picasso, traemos este proxecto para analizar a pegada do artista universal a través de corenta importantes autorías do cómic español. Con elas, afondamos no mito do malagueño para entender como se integra no imaxinario colectivo da cultura española do noso tempo.

• Visita conto con obradoiro STEAM e de sostibilidade | INFANTIL a 4º PRIMARIA | Pica, Pica… Picasso!
  • Visita con obradoiro STEAM e de sostibilidade | 5º PRIMARIA a 2º ESO | O home da camiseta a raias
  • Visita comentada | 3º ESO a BACH e CF | Picasso protagonista. Viñetas no cómic español contemporáneo

modalidade

Presencial

Sede Afundación A Coruña - Cantón Grande, 8

Todas

Castelán, Galego

PREZO

2 € cada escolar.

3º trimestre

Datas

28 febreiro – 25 maio

Inscrición

Podes inscribirte chamando ao 981 185 060.
Escribenos a areaeducativacoruna@afundacion.org ou rechea o formulario.

Os teus datos personais os trataremos en «Fundación Galicia Obra Social» para xestionar a túa inscrición e, se nos das a túa autorización, tamén para enviarte información comercial sobre outras actividades ou servizos organizados ou patrocinados por Afundación. Os conservaremos ata que nos retires a túa autorización e, por se houbera algunha reclamación, durante os prazos legalmente establecidos.
Poderás exercer os dereitos de acceso, rectificación, oposición, supresión, limitación e portabilidade que te recoñece a lexislación vixente a través de rgpd@afundacion.org ou incluso, se o consideras oportuno, presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos.

Outras actividades

INSCRICIÓN ABERTA

Chega a Afundación a agardada obra do coruñés Héctor Francesch. ...

INSCRICIÓN PECHADA