Acoso escolar, enfrontalo e afrontalo

Charla educativa
con Carmen Cabestany

INSCRICIÓN

Próximamente

DENDE

ATA

Profesora e unha das maiores expertas na loita contra o acoso escolar no noso país, acaba de publicar El bullying es cosa de todos, un libro que nos dá as claves para erradicar esta lacra social, á vez que denuncia os erros que se están a cometer.

Esta obra é o resultado dos seus 26 anos de docencia e de 12 máis na directiva da Asociación NACE (No al Acoso Escolar).

Educación s. XXI preséntase coma un recurso educativo dedicado a familias, profesorado e escolares, co obxectivo de responder a cuestións actuais que preocupan a sociedade en xeral e afectan de maneira directa ao sector educativo: a intelixencia artificial e o futuro profesional, o acoso escolar e a saúde mental, así coma convivir coa excepcionalidade de integrar, dentro do eido educativo e familiar, nenas e nenos con diversidade funcional.

Para iso contamos cun completo programa para escolares e outro para todos os públicos.

modalidade

Presencial, Online

Sede Afundación A Coruña / Afundación TV

ESO, Bacharelao e CF

Castelán

PREZO

De balde (previa inscrición)

14 novembro

Datas

• ESO, Bacharelao e CF – 14 novembro ás 11:00 h.
  • Adultos (familias – profesorado) – 14 novembro ás 19:00 h.

Inscrición

Escribenos a areaeducativa@afundacion.org ou rechea o formulario.

Os teus datos personais os trataremos en «Fundación Galicia Obra Social» para xestionar a túa inscrición e, se nos das a túa autorización, tamén para enviarte información comercial sobre outras actividades ou servizos organizados ou patrocinados por Afundación. Os conservaremos ata que nos retires a túa autorización e, por se houbera algunha reclamación, durante os prazos legalmente establecidos.
Poderás exercer os dereitos de acceso, rectificación, oposición, supresión, limitación e portabilidade que te recoñece a lexislación vixente a través de rgpd@afundacion.org ou incluso, se o consideras oportuno, presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos.

Outras actividades

PRÓXIMAMENTE

Construcción da identidade, autoestima, autoimaxe, xestión das emocións, motivación ...

PRÓXIMAMENTE